jtemplate.ru - free extensions for joomla
facebook google+ twitter

Looptrotter 2 Sylvia Massy slider

Looptrotter Emperor Limiter Sylvia Massy

BAE AUDIO 1073MPL slider

Adaptacja akustyczna, panele akustyczne VicousticWiktorow banner studio 1

Looptrotter Audio Emperor Resolution Awards 2016-slider

Looptrotter mikser

Looptrotter Mikser Samba banner 1

adaptacja akustyczna, panele akustyczne Vicoustic

Adaptacja akustyczna, panele akustyczne Vicoustic

Kahayan selector 8x4

mjaudiolab sa2rate demo

Emperor slider

MC-77slider

BAE 1073 01

ME-1nv slider

Peluso slider

Bryston 340

Kahayan 12k72 sliderKahayan 12k72 slider

Aktualności

 

LOOPTROTTER AUDIO - EMPEROR 500

Opis

Looptrotter Emperor 500 - PRODUKCJA ZAKOŃCZONA. PRODUKT NIEDOSTĘPNY, ZASTĄPIONY PRZEZ nową wersję LOOPTROTTER Emperor 500 limiter. 

 Looptrotter Audio Emperor 500 - Nasz typ -

LOOPTROTTER EMPEROR 500 to analogowy procesor dynamiki, który w zależności od ustawień może działać jak kompresor, limiter, lub generator zniekształceń harmonicznych. Zaprojektowany został z myślą o kreowaniu oryginalnego, żywego, analogowego brzmienia instrumentów.


LOOPTROTTER EMPEROR 500 posiada intuicyjny i prosty w obsłudze panel sterowania celowo pozbawiony mierników wejścia/wyjścia czy redukcji sygnału - aby całą uwagę skupić na brzmieniu, nie na wskaźnikach.


LOOPTROTTER EMPEROR 500 jest urządzeniem kreatywnym nadającym brzmieniu mocny, analogowy charakter. Nie jest urządzeniem transparentnym. LOOPTROTTER EMPEROR 500 w unikalny sposób wzmacnia odczuwalną głośność, ociepla i rozjaśnia sygnał audio, co jest zależne od ustawienia poziomu DRIVE.


Sercem LOOPTROTTER'a EMPEROR'a 500 jest tranzystor FET odpowiedzialny za redukcję sygnału i dodawanie niewielkiej ilości harmonicznych niskiego rzędu, a jego konstrukcja inspirowana jest wczesnymi limiterami i kompresorami tranzystorowymi z lat 60tych. Ponadto LOOPTROTTER EMPEROR 500 zawiera wiele autorskich rozwiązań, podpartych wieloletnim doświadczeniem w konstruowaniu procesorów dynamiki przez Looptrotter'a, co gwarantuje oryginalne i niepowtarzalne brzmienie.

LOOPTROTTER EMPEROR 500 posiada dwa niezależnie pracujące filtry znajdujące się w obwodzie sterującym. Dzięki temu daje możliwość kreowania barwy dźwięku, bez żadnych niepożądanych przesunięć fazowych: przy podcinaniu niskich częstotliwości w sygnale sterującym, LOOPTROTTER EMPEROR 500 zachowuje się bardziej przejrzyście i naturalnie w przypadku sygnałów o dużym natężeniu niskich częstotliwości takich jak stopa, czy gitara basowa. Uzyskać można w ten sposób zmniejszenie zniekształceń niskich częstotliwości oraz efektu pompowania; podbijając wysokie częstotliwości w sygnale sterującym LOOPTROTTER EMPEROR 500 zachowa się jak analogowy de-esser, lub bardzo szybki kompresor dla jasnych, dynamicznych instrumentów.


LOOPTROTTER EMPEROR 500 posiada trzy fabrycznie ustawione czasy ataku/powrotu:
    •    FAST - najszybsze ustawienie czasu ataku i powrotu procesora powoduje, że LOOPTROTTER EMPEROR 500 zachowuje się jak limiter. To ustawienie pozwala na uzyskanie bogatego, gęstego nasycenia sygnału wejściowego;
    •    MED - ustawienie to sprawia, że LOOPTROTTER EMPEROR 500 zachowuje się jak szybki kompresor;
    •    SLOW -to ustawienie powoduje, że LOOPTROTTER EMPEROR 500 zachowuje się bardziej jak analogowy kompresor, niż limiter.


LOOPTROTTER EMPEROR 500 posiada również niezależną regulację sygnału czystego DRY i przetworzonego WET. Dzięki temu możesz decydować czy tylko odrobinę podbarwisz ścieżki audio zachowując oryginalną dynamikę, czy przepuścisz sygnał przez LOOPTROTTER EMPEROR 500 w 100%.

Zdjęcia

 

Looptrotter Emperor 500

Looptrotter Emperor 500 insideLooptrotter Emperor 500 schemat blokowy

Testy

Looptrotter Audio Emperor 500 Estrada i Studio 3/2015"To, że Looptrotter Emperor jest dość trudnym do sklasyfikowania procesorem jeszcze bardziej podkreśla jego oryginalność i wyjątkowość w świecie zdominowanym przez klony i urządzenia typu "me too". Choć wyposażony jest raptem w trzy gałki i cztery przyciski, to daje zdecydowanie większe możliwości kształtowania ostatecznego efektu brzmieniowego niż upstrzone kontrolkami wtyczki czy niektóre z tych koszmarnie drogich, butikowych, składanych ręcznie mniej lub bardziej udanych kopii klasyków. Tu wyraźnie zwyciężyła odważna myśl techniczna, nieszablonowe podejście do tematu oraz wiele lat doświadczeń i eksperymentów. I jeśli miałbym wskazać jakiś procesor, do którego Looptrotter Emperor ma najbliżej w kontekście finalnych efektów brzmieniowych, to przychodzi mi do głowy w zasadzie tylko jeden: Empirical Labs FATSO. Jest on reklamowany przez producenta hasłem "Once you start using it, you’ll never want to be without it!". Myślę, że firma Looptrotter może z powodzeniem wykorzystać to samo zdanie dla Emperora, tyle że nieco zmodyfikowane, by lepiej brzmiało po polsku: "Jeśli zaczniesz go używać, to już nigdy nie przestaniesz!". Panie i Panowie, okażcie należny szacunek – oto Wasz Cesarz, a Nasz Typ" - Jarosław Stubiński - EiS 03/2015.

Cały test do przeczytania na stronach Estrady i Studio.

 LOOPTROTTER Emperor 500 nasz typ estrada i studio

 


 

Looptrotter Audio Emperor - test w Sound On Sound!

Looptrotter Audio SATUR-8/24 sound on sound review

"The Emperor’s combination of compression and saturation can make a source sound subjectively much louder and more forward without any real increase in the actual signal level, and I found that it required little more than a few seconds of balancing Drive, Dry and Wet to come up with great results on drums, keyboards, electric and acoustic guitars, and vocals" -

Bob Thomas. Sound On Sound February 2016.


 

 

Pliki

Looptrotter Audio EMPEROR 500 - instrukcja obsługi.Looptrotter Audio Emperor 500 instrukcja obsługi. 

 

Video

 

Looptrotter Emperor 500 na gitarze basowej.

 

Zakup

W celu sprawdzenia dostępności oraz zakupu produktów z naszej oferty prosimy o kontakt:


Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

tel 22 397 79 08

embed video plugin powered by Union Development